Veelgestelde vragen (FAQ)

In onze FAQ hebben wij de veelgestelde vragen per onderwerp voor u verzameld. Wanneer uw vraag er niet tussen staat kunt u ons uiteraard telefonisch, per mail of via het contactformulier contacteren.   

Levering

Wat is de levertijd?
Een levering uit voorraad duurt normaal gesproken niet langer dan ca. 5-10 werkdagen. Producten die nog besteld moeten worden hebben een gemiddelde levertijd van ca. 10-30 werkdagen. Zodra de leverweek of leverdag bij ons bekend is nemen wij telefonisch of per email contact met u op. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze pagina Levering.

Waar staat de levertijd vermeld?
De levertijd voor ieder product staat in de webshop onder de productnaam, in de specificaties en staat ook nog een keer in uw orderbevestiging vermeld.

Leveren jullie ook in het buitenland?
Ja, we verzenden dagelijks in de gehele Benelux en andere landen binnen de EU.

Wat zijn de verzendkosten?

  • Voor Nederland 39,- en voor Belgie 59,- incl. btw.
  • Voor bestellingen onder € 250,00: Nederland € 15,50 - België € 18,50
  • Voor andere landen neem s.v.p. contact met ons op.
  • De bezorgkosten voor de Waddeneilanden (NL), of Wallonië en provincie Vlaanderen (BE) kunnen afwijken. Wij zullen contact met u opnemen indien er afwijkende tarieven van toepassing zijn.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen bij Kitchenettesdirect?  
Zelf afhalen van afzuigkappen, boilers en kranen is bij ons op kantoor mogelijk. Keukens kunnen is helaas niet zelf afgehaald worden. De producten worden direct vanaf de fabriek (of groothandelaar) bij u afgeleverd met een grote (<18m) vrachtwagen. Uw bestelling wordt standaard op de begane grond van uw appartement, achter de eerste deur geleverd. Sommige artikelen worden via DHL geleverd.

Bestellen en betalen

Hoe bestel ik een keuken bij Kitchenettesdirect?
U kunt via onze webshop telefonisch of per e-mail uw bestelling opgeven. Bij een online bestelling heeft u de mogelijkheid om een account met wachtwoord aan te maken. Daardoor kunt u altijd makkelijk uw bestelling en orderhistorie volgen. 

Wat zijn de betalingsmethoden bij Kitchenettesdirect?
U kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

  • Betaling met iDEAL (gratis)
  • Bancontact/MisterCash (gratis)
  • PayPal (gratis)
  • Creditcard (1,5%)
  • Betaling vooraf per bankoverschrijving (gratis)
  • Betaling op rekening (gratis)
  • Achteraf betalen via Klarna (3% bijdrage)

Betalingen met iDEAL, PayPal en Bancontact / Mister Cash en Klarna worden veilig afgerekend via onze betaalprovider Mollie. Op onze pagina Betaalmogelijkheden leest u meer over elke betalingsmethode afzonderlijk.

Wanneer ontvang ik de factuur?
De factuur wordt als PDF per e-mail aan u toegestuurd. Afhankelijk van de betalingsmethode word de factuur direct na ontvangst van uw betaling (iDEAL, PayPal, Visa/Mastercard, Bancontact Mister Cash) of na levering van de goederen opgestuurd (bankoverschrijving, betalen op rekening).

Waarom moet ik mijn BTW-nummer vermelden?
Bij levering vanuit een EU land naar een ander EU land hoeft u geen BTW te betalen (intracommunautaire levering). Om dit correct op uw factuur te verwerken vragen wij om uw BTW nummer.

Kan ik een afwijkend factuur- of afleveradres aangeven?
Dat is zeker mogelijk. U kunt bij ons in de webshop meerdere aflever- en factuuradressen gebruiken. 

Hoe kan ik een offerte aanvragen?
U kunt via onze webshop de gewenste artikelen kiezen en verder gaan met een offerte aanvragen. De offerte aanvraag word normaal gesproken binnen 1 werkdag door ons beantwoord. Een offerte aanvraag mag u ook per mail of telefonisch aan ons doorgeven.

Showroom

Kan ik de producten ook in de showroom bekijken?
Jazeker. Wij verzoeken u vriendelijk om via onze website, telefonisch of per e-mail een afspraak in te plannen. Van maandag tot en met donderdag bent u tijdens kantoortijden van harte welkom om onze showroom in Soest bezoeken.

Waar kan ik de showroom vinden?
Onze showroom bevindt zich op de Industrieweg 25F (3762 EG) in Soest/NL. U kunt ons telefonisch bereiken op 035 2033113.

Wanneer is de showroom geopend?
Onze showroom is elke werkdag geopend. Maandag tot en met donderdag van 8:30 tot 17:30 uur en vrijdag van 8:30 tot 15:30 uur.

Garantie en retouren

Wat zijn de garantievoorwaarden?
Wij hanteren voor al onze producten de fabrieksgarantie. Op alle apparatuur heeft u een garantie van 24 maanden. Voor meer informatie over de garantie van uw bestelling klikt u hier.

Kan ik een gekocht artikel retourneren?
Als particuliere klant heeft u bij ons het recht om een gekocht artikel binnen 14 dagen te retourneren. Binnen deze periode kunt u het artikel in de oorspronkelijke staat en originele verpakking terugsturen. De vrachtkosten van de levering en het retourneren dient u voor uw eigen rekening te nemen. Klik hier voor meer informatie over onze retourvoorwaarden.

Productvragen

Hoe kan ik vragen over een product stellen?
U kunt ons tijdens kantoortijden telefonisch bereiken. Of u kunt per e-mail een vraag stellen naar [email protected] of ons per chatbericht benaderen.

Zijn de online getoonde keukens ook in andere maten/kleuren verkrijgbaar?
Onze keukens worden standaard alleen met de omschreven apparatuur, kleuren en afmetingen geleverd. Er kan geen afwijkende apparatuur bij de bestelling gekozen worden. Uitzonderingen zijn alleen mogelijk bij een bepaald aantal keukens uit de Meister keukenlijn. Meister keukens kunnen altijd gespiegeld opgebouwd worden. Wenst u meer informatie over maten, kleuren en keukenopstellingen? Dan vragen wij u om telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen.

Mijn accountgegevens en voorwaarden

Waar kan ik de status van mijn order zien?
Door in te loggen op uw eigen account (indien aangemaakt) kunt u de status van uw order bekijken.

Wat als ik niet kan inloggen?
Controleer of u het e-mailadres juist hebt ingevoerd. Als dit correct is ingevoerd en de foutmelding blijft krijgen kunt u hier op de button Wachtwoord vergeten klikken. Binnen enkele minuten ontvangt u van ons een reset link voor uw wachtwoord.

Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Geen probleem. Klik hier om eenvoudig een nieuw wachtwoord op te vragen. Binnen enkele seconden krijgt u een nieuw wachtwoord toegestuurd. U kunt dit zelf wijzigen zodra u bent ingelogd.

Wat zijn de algemene voorwaarden?
Onze pagina Algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie kunt u online op onze webshop terugvinden. Op deze pagina leest u alles over de duurovereenkomst, levering en uitvoering, herroepingsrecht en klachtenregeling. Een exemplaar van de algemene voorwaarden kunt u in onze vestiging inzien en is tevens op verzoek verkrijgbaar.

Over onze diensten 

Hoe kan ik mij voor de nieuwsbrief aanmelden?
Om altijd op de hoogte zijn van het laatste nieuws en aanbiedingen van Kitchenettesdirect kunt u zich voor onze nieuwsbrief aanmelden. U kunt zich aanmelden door uw e-mailadres rechtsonder bij de button Blijf op de hoogte in te voeren. U kunt zich eenvoudig of elk gewenst moment afmelden door in te loggen op uw account en op de desbetreffende button te klikken.

Hoe kan ik een kortingsbon inleveren?
Wanneer u een kortingsbon van ons hebt ontvangen kunt u de kortingscode in het betaaloverzicht van uw winkelwagen invullen. Belangrijk is dat u de kortingscode juist invult en daarbij geen extra tekens kopieert. Elke kortingscode kunt u slechts een keer gebruiken. Zodra u de code heeft ingevoerd en dit met de button heeft bevestigd, ziet u direct dat de korting van het totaalbedrag is afgetrokken.

Wat als mijn vraag hier niet tussen staat?
U kunt altijd een vraag stellen via onze contactpagina. Tevens zijn wij per chat of telefonisch bereikbaar:

Tel. NL  035 2033 113
Tel. BE    03 3760 981

© 2004-2024 KitchenettesDirect Privacyverklaring Cookies Algemene voorwaarden Sitemap Via-Direct: kantoormeubilair & Lockers