Bestellen bij Kitchenettesdirect

U heeft een complete minikeuken, een robuust keukenblok of ruimtebesparende pantry voor uw kantoor, appartement of studentenhuis op onze website gezien en wilt graag uw keuken online kopen? Het winkelen en online bestellen bij Kitchenettesdirect verloopt snel en eenvoudig.

Benieuwd hoe u bij ons een keuken, pantry keuken of los keukenapparatuur online kan bestellen? Hieronder leest u alles over ons bestelproces.  

Hoe zoek ik een product?

Het zoeken van uw favoriete keuken, keukenblok of apparaat is zeer eenvoudig dankzij ons filtermenu.

Stap 1: Kies de filter met de gewenste producteigenschappen en attributen.

Links in het menu op onze categoriepagina’s vind u de filtermogelijkheden. Vervolgens krijgt u een overzicht van de producten die binnen deze selectie vallen te zien.

Stap 2: Met één klik kunt u eenvoudig naar het door u gewenste product navigeren.

Op de productpagina vindt u een uitgebreide omschrijving met alle foto's, opties en extra informatie m.b.t. het gekozen artikel. Bij producten met meerdere attributen en opties is het mogelijk om uw keuze te verfijnen. 

Stap 3: Vul de zoekterm (productnaam of artikelnummer van het betreffende product) in de zoekbalk bovenin iedere pagina om uitgebreid te zoeken naar een passende kitchenette of pantry keuken. Op deze manier doorzoekt u snel de complete productdatabase van onze webshop.

De volgorde waarin de zoekwoorden ingetypt worden is niet van belang. Het is wel belangrijk dat er tussen elk zoekwoord of zoeknummer een -spatie- getypt wordt.

Hoe plaats ik het product in mijn winkelmand?

Heeft u een passende kleine keuken of kitchenette gevonden? Perfect! In een paar klikken heeft u de bestelling in uw winkelmand geplaatst.  

Stap 1: winkelmand

Plaats het gewenste product in uw winkelmand door op de oranje button In de winkelmand te klikken. Rechtsboven in uw beeldscherm dat het product aan het winkelmandje wordt toegevoegd en er een getal onder het winkelmandje verschijnt.

Stap 2: verder winkelen

Vervolgens verschijnt er in uw scherm een besteloverzicht. U kunt hierna kiezen om door te gaan met winkelen door op de button Ga verder met winkelen te klikken. Deze button staat onder uw besteloverzicht.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Bent u onverhoopt iets vergeten bij uw bestelling? Geen enkel probleem.

Stap 1: Klik op de button Update Winkelwagen om uw winkelmandje bij te werken.

Stap 2: Klik op de oranje button Afrekenen om de producten in het winkelmandje daadwerkelijk te bestellen. Deze button ziet u rechts in het beeldscherm onder het betaaloverzicht staan.

Stap 3: Voer uw adresgegevens in op de Checkout pagina en selecteer de gewenste betaalmethode. Op deze pagina verschijnt wederom een overzicht met de details van uw bestelling. 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Na het invullen van uw adresgegevens, aanvinken van de gewenste betaalmethode en het controleren van het besteloverzicht kunt u de bestelling plaatsen. Een bestelling kan op verschillende manieren bij ons worden geplaatst:

  1. Online via de webshop:
    Rechtsboven in de hoek van de pagina bevindt zich een winkelwagen met uw geselecteerde producten. Door hierop te klikken komt u in het winkelmandje, waar u de bestelling eenvoudig kunt afronden. U klikt op de button Afrekenen en vult vervolgens de gevraagde gegevens zoals hierboven beschreven in. Na het klikken op de oranje button Bestelling plaatsen kunt u de bestelling definitief maken. 
  2. Schriftelijk per post:
    Graag ontvangen wij uw bestelformulier met de gewenste artikelnummer(s), opties/attributen, prijs en uw aflever- en factuurgegevens. U kunt het bestelformulier naar onderstaand adres versturen:
    -Via-Direct B.V., Industrieweg 25F, 3762 EG Soest, NL
  3. Telefonisch:
    Uiteraard kunt u uw bestelling makkelijk en snel telefonisch bij ons plaatsen. Onze toegewijde klantenservice medewerkers zijn via onderstaande nummers telefonisch te bereiken en staan u graag te woord.
    - Nederland +31 35 20 33 113
    - België +32 3 37 60 981 

Hoe annuleer ik mijn bestelling? 

U kunt een bestelling van nog niet geleverde goederen uiteraard annuleren. Wanneer de bestelling al bij onze leverancier ligt nemen wij contact op met de leverancier. Wij informeren u schriftelijk of de bestelling nog geannuleerd kan worden en of hier eventuele annuleringskosten aan verbonden zijn.

Om uw bestelling te annuleren verzoeken wij u om een schriftelijke annulering per e-mail te sturen.

Over facturatie en pro-forma-factuur

Bij vooraf betaling per bank kunnen wij op aanvraag een pro-forma factuur versturen. Dit is mogelijk zodra de order in ons systeem aangemaakt is. Bij betaling met iDeal, Paypal en bij vooruitbetaling per bank wordt de factuur automatisch per mail aan u verzonden zodra de betaling verwerkt is. Voor vragen i.v.m. facturatie: verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.

© 2004-2021 KitchenettesDirect Privacyverklaring Cookies Algemene voorwaarden Via-Direct: kantoormeubilair & Lockers