Klachtenafhandeling

Bij Kitchenettesdirect.nl hebben we klanttevredenheid en service hoog in het vaandel staan. We doen er alles aan om de winkelervaring in onze webshop zo aangenaam mogelijk te maken. Het kan zijn dat u een klacht heeft over uw bestelling of Kitchenettesdirect.nl. Dit vinden wij heel vervelend om te horen. Het kan natuurlijk voorkomen dat het bestelde product is beschadigd, u de verkeerde apparatuur heeft ontvangen of dat u bepaalde onderdelen van de bestelde keuken mist of juist dubbel heeft ontvangen. Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing en vragen u om contact met ons op te nemen.

Service aanvraag indienen

 

Hoe behandelen wij een klacht?

Wij doen er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Een klacht over een geleverd product, het bestelproces of de levering kunt u aan ons kenbaar maken door op de "Service aanvraag indienen" knop te drukken. Onze klachtenafhandeling verloopt als volgt:

  • Wij onderzoeken aanvraag met duidelijke omschrijving van de klacht en de eventuele oorzaak.
  • Vergeet niet het order-/factuurnummer van uw bestelling en foto’s van eventuele beschadigde producten met uw e-mail mee te sturen voor een correcte afhandeling.
  • Wij streven er naar binnen 48 uur na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie per e-mail naar u te sturen.

Mocht u als zakelijke klant niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org). Heeft u meer informatie over garantie en retourneren nodig? Dan verwijzen wij u naar onze pagina Garantie.

Retourneren van een artikel

Bent u niet geheel tevreden met uw aankoop? U kunt deze binnen de gestelde retourtermijn terugsturen. U heeft als particuliere klant recht op een retourtermijn van 14 dagen na aflevering van het product.

Lees hier hoe de retourprocedure eruit ziet: Garantie en retour

 

© 2004-2024 KitchenettesDirect Privacyverklaring Cookies Algemene voorwaarden Sitemap Via-Direct: kantoormeubilair & Lockers