Klachtenafhandeling

Bij Kitchenettesdirect.nl hebben we klanttevredenheid en service hoog in het vaandel staan. We doen er alles aan om de winkelervaring in onze webshop zo aangenaam mogelijk te maken. Het kan zijn dat u een klacht heeft over uw bestelling of Kitchenettesdirect.nl. Dit vinden wij heel vervelend om te horen. Het kan natuurlijk voorkomen dat het bestelde product is beschadigd, u de verkeerde apparatuur heeft ontvangen of dat u bepaalde onderdelen van de bestelde keuken mist of juist dubbel heeft ontvangen. Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing en vragen u om schriftelijk contact met ons op te nemen.

Hoe behandelen wij een klacht?

Wij doen er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Een klacht over een geleverd product, het bestelproces of de levering kunt u aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@kitchenettesdirect.nl. Onze klachtenafhandeling verloopt als volgt:

  • Wij onderzoeken uw e-mail met duidelijke omschrijving van de klacht en de eventuele oorzaak.
  • Vergeet niet het order-/factuurnummer van uw bestelling en foto’s van eventuele beschadigde producten met uw e-mail mee te sturen voor een correcte afhandeling.
  • Wij streven er naar binnen 48 uur na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie per e-mail naar u te sturen.

Mocht u als zakelijke klant niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org). Heeft u meer informatie over garantie en retourneren nodig? Dan verwijzen wij u naar onze pagina: Garantie.

Retourneren van een artikel

Bent u niet geheel tevreden met uw aankoop? U kunt deze binnen de gestelde retourtermijn terugsturen. U heeft als particuliere klant recht op een retourtermijn van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze retourperiode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van redenen. De vrachtkosten voor het leveren en terugsturen van uw bestelling dient u voor uw eigen rekening te nemen.

Hoe retourneer ik een artikel?

U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Het advies is dan ook om dit in overleg met ons te doen. Zodra wij de producten weer in ons bezit hebben worden ze gecrediteerd. Afhankelijk van het type producten kunnen naast de lever- en retourkosten eventueel nog variabele kosten komen. De exacte variabele kosten kunt u vooraf bij ons aanvragen.

Lees hieronder hoe ons retourprocedure eruit ziet en aan welke voorwaarden u dient te hebben voldaan:  

  • U heeft een schriftelijke annulering binnen de retourtermijn van 14 dagen naar ons gestuurd.
  • U dient het product terug te sturen in de staat waarin u het ontvangen heeft. Het product dient in de originele verpakking terug te worden gestuurd. Komt het product zichtbaar gebruikt of beschadigd retour, dan zullen eventuele kosten of waardevermindering worden verrekend met een eventuele creditering van uw aankoopbedrag.
  • Wij sturen u schriftelijk het adres voor het terugsturen. Aangezien er meerdere magazijnen zijn en om meerkosten te voorkomen geven wij u schriftelijk het juiste retouradres door.
  • Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking te retourneren.
  • Wanneer het product niet meer compleet is, kan het product niet geretourneerd worden.
  • Op bestellingen die speciaal voor u gemaakt zijn, op maatwerk en op bestelproducten, is deze wet niet van toepassing.
  • U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retour sturen (of wij komen ze na afspraak afhalen). Zodra u buiten de gestelde voorwaarden een artikel terugstuurt, dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08:30 - 17:30 uur en vrijdag van 8:30 - 15:30 uur. U kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten.

Zakelijke klanten

Voor zakelijke klanten is bovenstaande procedure van ruilen en retourneren niet van toepassing. Voor vragen hierover verzoeken wij u om telefonisch contact met ons op te nemen. Wij zullen er alles aan doen om samen een oplossing te vinden. Bent u benieuwd naar de keukenopties die wij aan zakelijke klanten bieden? Ontdek hier ons keukenaanbod voor vastgoedbeheerders, woningcorporaties en bedrijven. 

 

 

© 2004-2021 KitchenettesDirect Privacyverklaring Cookies Algemene voorwaarden Via-Direct: kantoormeubilair & Lockers