Veelgestelde vragen (FAQ)

De eerste stap is gezet, u heeft uw favoriete keuken gevonden en besteld en kunt zich verheugen op de komst van uw nieuwe keuken. Of wellicht bevindt u zich nog middenin het bestelproces van uw keuken. Heeft u in de tussentijd prangende vragen over uw online bestelling, de status van uw order of de verwachte levertijd?

In onze FAQ hebben wij de veelgestelde vragen per onderwerp voor u verzameld. Wanneer uw vraag er niet tussen staat kunt u ons uiteraard telefonisch, per mail of via het contactformulier contacteren.   

Veelgestelde vragen over bestellen

Hoe bestel ik een keuken bij Kitchenettesdirect?

U kunt via onze webshop telefonisch of per e-mail uw bestelling opgeven. Bij een online bestelling heeft u de mogelijkheid om een account met wachtwoord aan te maken. Daardoor kunt u altijd makkelijk uw bestelling en orderhistorie volgen. U kunt ons telefonisch, per chat en e-mail bereiken op: 

Tel: NL  035 2033 113 en  BE 03 3760 981
E-mail: info@kitchenettesdirect.nl

Wat zijn de betalingsmethoden bij Kitchenettesdirect?

U kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

  • Een betaling vooraf (per bankoverschrijving),
  • Betaling op rekening (onder bepaalde voorwaarden),
  • Betaling met iDEAL,
  • PayPal,
  • Creditcard,
  • Bancontact/MisterCash,
  • Achteraf betalen via Klarna (3% bijdrage),

Betalingen met iDEAL, PayPal en Bancontact / Mister Cash en Klarna worden veilig afgerekend via onze betaalprovider Mollie. Op onze pagina Betaalmogelijkheden leest u meer over elke betalingsmethode afzonderlijk.

Wanneer ontvang ik de factuur?

De factuur wordt als PDF per e-mail aan u toegestuurd. Afhankelijk van de betalingsmethode word de factuur direct na ontvangst van uw betaling (iDEAL, PayPal, Visa/Mastercard, Bancontact Mister Cash) of na levering van de goederen opgestuurd (bankoverschrijving, betalen op rekening).

Waarom moet ik mijn BTW-nummer vermelden?

Bij levering vanuit een EU land naar een ander EU land hoeft u geen BTW te betalen (intracommunautaire levering). Om dit correct op uw factuur te verwerken vragen wij om uw BTW nummer.

Kan ik de producten ook in de showroom bekijken?

Jazeker. Wij verzoeken u vriendelijk om telefonisch of per e-mail een afspraak in te plannen. Van maandag tot en met donderdag bent u tijdens kantoortijden van harte welkom om onze showroom in Soest bezoeken.

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

U kunt via onze webshop de gewenste artikelen kiezen en verder gaan met een offerte aanvragen. De offerte aanvraag word normaal gesproken binnen 1 werkdag door ons beantwoord. Een offerte aanvraag mag u ook per mail of telefonisch aan ons doorgeven.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Ja, we verzenden dagelijks in de gehele Benelux en andere landen binnen de EU.

Kan ik een afwijkend factuur- of afleveradres aangeven?

Dat is zeker mogelijk. U kunt bij ons in de webshop meerdere aflever- en factuuradressen gebruiken. 

Veelgestelde vragen over producten

Hoe kan ik vragen over een product stellen?

U kunt ons tijdens kantoortijden telefonisch bereiken. Of u kunt per e-mail een vraag stellen naar info@kitchenettesdirect.nl of ons per chatbericht benaderen.

Zijn de online getoonde keukens ook in andere maten/kleuren verkrijgbaar?

Onze keukens worden standaard alleen met de omschreven apparatuur, kleuren en afmetingen geleverd. Er kan geen afwijkende apparatuur bij de bestelling gekozen worden. Uitzonderingen zijn alleen mogelijk bij een bepaald aantal keukens uit de Meister keukenlijn. Meister keukens kunnen altijd gespiegeld opgebouwd worden. Wenst u meer informatie over maten, kleuren en keukenopstellingen? Dan vragen wij u om telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen.

Waar kan ik de status van mijn order zien?

U kunt de status van uw order bekijken op onze webshop door met uw wachtwoord in te loggen op uw account (indien aangemaakt).

Veelgestelde vragen over accountgegevens en voorwaarden

Waar kan ik de status van mijn order zien?

Door in te loggen op uw eigen account (indien aangemaakt) kunt u de status van uw order bekijken.

Wat als ik niet kan inloggen?

Controleer of u het e-mailadres juist hebt ingevoerd. Als dit correct is ingevoerd en de foutmelding blijft krijgen kunt u hier op de button Wachtwoord vergeten klikken. Binnen enkele minuten ontvangt u van ons een reset link voor uw wachtwoord.

Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Geen probleem. Klik hier om eenvoudig een nieuw wachtwoord op te vragen. Binnen enkele seconden krijgt u een nieuw wachtwoord toegestuurd. U kunt dit zelf wijzigen zodra u bent ingelogd.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Onze pagina Algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie kunt u online op onze webshop terugvinden. Op deze pagina leest u alles over de duurovereenkomst, levering en uitvoering, herroepingsrecht en klachtenregeling. Een exemplaar van de algemene voorwaarden kunt u in onze vestiging inzien en is tevens op verzoek verkrijgbaar.

Wat zijn de openingstijden van Kitchenettesdirect?

Ons team staat u graag te woord van maandag t/m donderdag van 8.30 tot 17.30 en op vrijdag van 8:30 tot 15:30 uur. Online bestellen kan bij ons 24 uur en 7 dagen in de week. 

Veelgestelde vragen over levering

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen bij Kitchenettesdirect?

Zelf afhalen is helaas niet mogelijk bij Kitchenettesdirect. De producten worden direct vanaf de fabriek (of via een geselecteerde groothandelaar) bij u afgeleverd met een grote (<18m) vrachtwagen. Uw bestelling wordt standaard op de begane grond van uw appartement, achter de eerste deur geleverd. Sommige artikelen worden via DHL geleverd.

Wat is de levertijd?

Een levering uit voorraad duurt normaal gesproken niet langer dan ca. 5-10 werkdagen. Producten die nog besteld moeten worden hebben een gemiddelde levertijd van ca. 10-30 werkdagen. Zodra de leverweek of leverdag bij ons bekend is nemen wij telefonisch of per email contact met u op. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze pagina Levering.

Waar staat de levertijd vermeld?

De levertijd voor ieder product staat in de webshop onder de productnaam, in de specificaties en staat ook nog een keer in uw orderbevestiging vermeld.

Wat zijn de verzendkosten?

  • Voor bestellingen boven € 250,00: Gratis
  • Voor bestellingen onder € 250,00: Nederland € 12,50 - België € 15,00
  • Voor andere landen neem s.v.p. contact met ons op.
  • De bezorgkosten voor de Waddeneilanden (NL), of Wallonië en provincie Vlaanderen (BE) kunnen afwijken. Wij zullen contact met u opnemen indien er afwijkende tarieven van toepassing zijn. 

Veelgestelde vragen over garantie  

Is het mogelijk dat de keuken wordt gemonteerd?

Uiteraard kunnen wij ervoor zorgen dat de bestelde keuken bij u thuis wordt gemonteerd. Nadat u de keuken heeft ontvangen en gecontroleerd op eventuele schade of gebreken kunt u contact opnemen met onze montage partner voor het inplannen van een afspraak. U kunt telefonisch of per e-mail een afspraak inplannen: +31 (0)85 0733 440 of per e-mail naar info@dnkz.nl

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Wij hanteren voor al onze producten de fabrieksgarantie. Op alle apparatuur heeft u een garantie van 24 maanden. Voor meer informatie over de garantie van uw bestelling klikt u hier.

Kan ik een gekocht artikel retourneren?

Als particuliere klant heeft u bij ons het recht om een gekocht artikel binnen 14 dagen te retourneren. Binnen deze periode kunt u het artikel in de oorspronkelijke staat en originele verpakking terugsturen. De vrachtkosten van de levering en het retourneren dient u voor uw eigen rekening te nemen. Klik hier voor meer informatie over onze retourvoorwaarden.

Veelgestelde vragen over onze diensten 

Hoe kan ik mij voor de nieuwsbrief aanmelden?

Om altijd op de hoogte zijn van het laatste nieuws en aanbiedingen van Kitchenettesdirect kunt u zich voor onze nieuwsbrief aanmelden. U kunt zich aanmelden door uw e-mailadres rechtsonder bij de button Blijf op de hoogte in te voeren.

Hoe kan ik mij voor de nieuwsbrief afmelden?  

U kunt zich eenvoudig of elk gewenst moment afmelden door in te loggen op uw account en op de desbetreffende button te klikken. Tevens kunt u ons per e-mail laten weten dat u zich wilt afmelden voor de nieuwsbrief.

Hoe kan ik een kortingsbon inleveren?

Wanneer u een kortingsbon van ons hebt ontvangen kunt u de kortingscode in het betaaloverzicht van uw winkelwagen invullen. Belangrijk is dat u de kortingscode juist invult en daarbij geen extra tekens kopieert. Elke kortingscode kunt u slechts een keer gebruiken. Zodra u de code heeft ingevoerd en dit met de button heeft bevestigd, ziet u direct dat de korting van het totaalbedrag is afgetrokken.

Wat als mijn vraag hier niet tussen staat?

U kunt altijd een vraag stellen via onze contactpagina. Tevens zijn wij per chat of telefonisch bereikbaar:

Tel. NL  035 2033 113
Tel. BE    03 3760 981

 

© 2004-2021 KitchenettesDirect Privacyverklaring Cookies Algemene voorwaarden Via-Direct: kantoormeubilair & Lockers